istanbul12 Kızlar Oğlum 5 Aylık Ama Kafadan Ve Enseden İnanılmaz Terliyor yani mama yedirirken yastık ter içinde kalıyor normal mi sizce doktora sorduğunda erkek çocuk terler demişti ama ne bileyim insan tereddüt ediyor yine de size de sormak istedim anı durumu yaşayan var mı diye
ozdenizzz istanbul12 benim kızlarım var fakat erkek yeğenim elimde büyüdü bırak mamayı dururken terliyodu sıcak soğuk dengesine dikkat edin hiç bir şey olmaz demişti doktoru 😂 ama erkek bebekler genel olarak sıcağı sevmez deniliyor.
baturneriman Merhaba , benım oğlumda 5 ayı doldurmak üzere aynı sekılde aşırı terlıyo emzırırken ya da mama içerken .Normal dıye bılıyorum heralde erkek bebeklerın genelı sıcağı sevmıyo normal ortamda bıle ıkı kat gıyınce terler 🫠
istanbul12 baturneriman ay içime su serptiniz vallahi insan ne kadar doktordan duysa da hiç yaşamadığımız için korkuyor tereddüt ediyor üstüne düşüyor ah annelikkkk 🤯🥲teşekkür ederim bu arada🙏🫶
istanbul12 ozdenizzz ne garip vallahi sürekli şaşırıyorum yeni şeyler duydukça teşekkür ederim içime su serptiniz🫶