Canım kardeşim benim.Yaradan insaAllah o günahsız masum yavrunuz hürmetine sana da eşine de şifalar nasip eylesinn.Daya kalbini Rahmânâ.Şafi olan Şifalandıran biricik yegane sahibimize dayan.Bak kaç kez obsesif bozukluktan psikiyatrilere gittim ama hiçbir ilacın düzgün etkisini görmedim.Annem derdi ki insan kendi kendinin doktoru olacak.Bir gün karşıma Deniz Erten Hoca çıktı sohbetleri çok iyi geldi bir dinleyip deneyebilirsin huzur veriyor bana.Su an çok iyi hissediyorum çoğu korkum gitti .Zihnim iyileşince bedenim de iyileşmeye başladı elhamdülillah.
Bebeğimi uyutmak için Kuranı Kerim aciyordum özellikle Rahmân Suresi o da çok iyi geliyor kardeşim.Yaradan şifalandırsın sizleri de.Dia eder dua beklerim 🌸