usenmedimyaptimbirvelet seda2 kıyafet aldım sadece başka bir şey yapmsdım yıkamadım ütülemedim bekliyorum öyle😀 32+2 benimkide
seda2 Kızım 37 haftalık da doğurmuştu ama daha birşeye başlamadim ikinci de rahat olunuyor herhalde 😅
seda2 usenmedimyaptimbirvelet rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin canım bende sadece bı kaç takım aldım o aynı şekilde daha bende birşey yapmadım