Kızlar 32 aylık kızımı öğlen uyuttuğum zaman akşam uyutamıyorum çok geç ve çok zor uyuyor hamıleyım bıde uyumayınca strese gırıyorum. Öğlen uykusu yapmadıgı zaman erkenden uyuyor akşam ama yapınca uyumuyor. Öğlen uyutmasam akşam erken uyusa bana kolaylık ama kızıma ıskence gıbı gelıyor vicdan azabı çekiyorum,öğlen uyutsam akşam çok geç uyuyor bana ıskence oluyor bu sefer de napayım akıl verın bana sızler 3 yaş öğlen uykusu yaptırıyor musunuz ?