mervee123_ Bebeğim 7 ay 10 günlük emziriyorum ama bugün ertes72 kulanmam gerekti bu süreçte kullanan var mı bilgi verebilirmisiniz
gizemtann Bende kullanmak zorunda kalmıştım emzirirken 12 saat boyunca emzirememistim bebeğimi dolapta sütlerim vardı onları vermiştim biberonla 12 saat içinde ara ara sağım yapıp çöpe atmıştım sütü