nesemom 4 ay 18 günlük bebeğim. Normalde gündüz uykuları 1 saat , 1 saat 15 dk falan olurdu şimdi yarım saati zar zor buluyoruz. 9da odaya giriyoruz rutinler sonra uyku normalde 20 dk sonra uyuyan çocuk 1.5 saat sonra anca uykuya geçiyo onuda geçtim gece 3 den sonra sabaha kadar yarım saatte bir uyanıyoruz emmeden uyumuyor emzikte yok bizde malesef tutmuyo.. her zaman çok güzel uyuyan çocuk 10 gündür bişey oldu. Atak olduğunu düşünüyorum çünkü yok yani perişan oldum kucaktan inmiyo oturmak istiyo sürekli. Acıkıyo uyanıyo da değil yani doyduğuna çok eminim zaten biraz tontik bi bebek nolucak böyle bilmiyorum inşallah bir an önce gecer. Geçen gün en son 18.15 de uyandı sonra 9 da girdik yine 10 geçiyodu çıktım odadan oh dedim ya şükürrr ama her gün denk getiremiyorum evde olmadığım için