Kızlar iyi akşamlar Bebeğim 10. Ayına girecek sadece mama ve ek gıda ile besleniyor. gündüz sadece ek gıda, gece mama içiyor uyku öncesi de mama içiyor. Sizce böyle olması normal mi kilosu falan iyi ama gece 2 kez mama içiyor uyku öncedi birşeyler yedirmeli miyim nasıl yapıyorsunuz siz