zehraaaaa38 gerçekten çok üzgünüm. Daha şimdiden sapkınlıkları, bağıra çağıra kavga eden insanları sokuyorlar masumun aklına. Acı bir gerçek de var, esra erol izletecek kadar umurlarında değilse siz onlara 24 saat yayınlanan dünyanın en bilgilendirici çizgi filmini de söyleseniz üzgünüm ama yine kendi izledikleri saçmalıklara maruz bırakacaklar. Ve bunu gün içinde sık sık yapacaklar. Gerçekten bebeğiniz için çok üzgünüm