nurx1 Kızlar yenidoğan bebeğinizi ne kadar sürede bir emziriyorsunuz Mesela uyuyorsa uyandırıp meme veriyor musunuz acıkmasını mı bekliyorsunuz günde ki döngünüz nasıl benim bebiş 12 günlük 👼🏻
Ballilokmam11 nurx1 benimki de 13 günlük uyandırın 2 saate bir emme süresi de uzun oluyor min 20 dk 30-35 dk da ancak bitiyor
cananbulbul nurx1 2 günlükken sarılık olmuştu sarılığı atana kadar gündüz 2 saatte bir gece 3 saatte bir emzirdim, şuan 22 günlüğüz sarılıktan bir şey kalmadı kilo alımı da çok güzel ilerliyor o yüzden acıkmasını bekliyorum uyandırmıyorum 🥰
damlanur1 nurx1 bizde 12 günlük olduk 1.30 saatte bir kendisi ağlıyor acıkınca 20 dakika falan emiyor eğer doyduysa uyuyor doymadıysa bi 15-20 dakika daha emiyor sürekli uyuya kalıyor o yüzden sürelerimiz hep uzuyor aşırı yoruluyorum gündüzleri hiç durmuyor hep huzursuz