seoulyolumkacti Eylul301023 Bi tarafıma lansinoh bi tarafıma mochi takacam az kaldi 😂😂 Ben giyilebilir alacağım tercihim lansinoh’dan yana ama mochi de aklımı karıştırıyor:(
suheyla92 Eylul301023 mochi cok övülüyor ben alacak olsam onu alirim trendyolda koleksiyona ekledim hatta 😅
seoulyolumkacti Eylul301023 Ben ilk lansinoh sonra indirime girerse mochi diye düşündüm aklim kalmasın 😂
denizkarabiyik lansinohtan memnunum ciftli almistim bir de philips elektrikli var bende ikisi de cok iyi
Eylul301023 seoulyolumkacti ya bir tane yeter ilk doğumumda almıştım ama giyilebilir değildi kablosu falan hemen bozuldu zaten sütümde yoktu kaldı öyle şimdi eğer sütüm olursa beğenirsem sonradan bir tane daha alırım 😂
seoulyolumkacti Eylul301023 Bende böyle düşünüyorum. E bebekte, n11de ve heosiburada da fiyatı güzel askim bi bak istersen Tiktokta kissbobo diye bi marka gördüm yurtidisi markası o da çok iyi deniliyor ama fiyatı biraz pahalıydi
Eylul301023 seoulyolumkacti welcome baby de mochi 2300 küsür su an orası güvenilir değil mi mağazaları var bir de
Eylul301023 adaatuna evet ya ilk ona baktım emin olamadim yorumlar iyi de kötü de var ama yer markada iyi kötü var bilmiyorum ki iyi olduğunu bilsem ondan alacağım valla
esma_bet adaatuna ben aldım bir arkadaş önerisiyle çok memnunum hemde diğer markalarla baya fiyat farkı var.
adaatuna Eylul301023 ben de inanılmaz kararısızım ilk bebeğimde hastane tipi kiralamıştım hala yine kiralasam mı yoksa eller serbest mi alsam karar veremedim
elftty adaatuna eller serbest bence çok kullanışlı değil cnm çok gelmeyeblyor bide eskisi kadar sütun olmuyor ilerde