Herkese Merhaba arkadaşlar, gogus pompası kullanan arkadaşlarımdan yardim istiyorum. Esim bugün e bebekten baby mom’un tekli gogus pompasini almis ama canımı asiri acıtıyor doğru yapıyorum gibi ama gogus uclarimi asiri acıttı ve sisirdi sizce bu normal mi ilk defa kullanıyorum sonuçta tekli lansinoh alacaktık ama çiftli vardı oda biraz pahalı geldi açıkçası şimdilik bunu deneyim dedim ama canımı çok acıttı, normal mi? Yumuşak çekim sağım makineleri var mi önereceğiz. Teşekkür ederim şimdiden.🥹💖