Kızlar oğlum 2,5 yaşında tuvalet eğitimini tamamladık 4 aydır tuvalete yapıyor . 2 aydır çişim var çiş geldi diyor. Amaaaaaaa son 1 haftadır söylemiyor yani biz zorlarsak tam ucundayken gidip yapıyor , gidip çişini yapmak istemiyor tepki gösteriyor . Uzun süre çişini tutuyor . Mesela bugün tam dışarı çıkacakken hadi banyoya gidelim yapalım diye ben banyoya girdim oğlum da gelmek istemiyorum diye üstüne yaptı.
Böyle bir durum yaşayan var mı? Uyku gerilemesi vs tamam hepsini yaşadık da tuvalet gerilemesi de var anlamadım