Kızlar iyi akşamlar,
Kullandığınız memnun kaldığınız yada kalmadığınız koltuk ve halı yıkama makinenizin marka modeli nedir. Bende almak istiyorum ama model e karar veremiyorum. Birde kışın kullanma koltuk ıslak kalır kokar diyorlar doğru mu bu ? Bilgi verir misiniz