Kızım 3,5 yaşında doktor muayenesi sırasında kulağında aşırı sıvı biriktiğini söyledi direkt antibiyotik tedavisine başladı eğer geçmezse tüp takılacak falan dedi bugün 5. günü kontrole gittik daha tedaviye yanıt vermemiş 5 gün sonra tekrar bakıp ona göre kbb ye yönlendirecek. Sizinle bağırarak konuşuyordur, duymuyordur sizi ya da televizyonu dedi ama öyle bir durum yaşamadık. Yaşayan var mı bu durumu?