aysessanb Bebeğim bir buçuk yaşında, 9 aylık hamileyim. Planlı şekilde yaptım. Eğer desteğiniz varsa, maddi ve manevi olarak hazırsanız yapabilirsiniz. Eşiniz istiyor ama destek olacak mı? Çünkü ikiside henüz bebek olacak. Benim desteğim olmasına ve planlı yapmama rağmen şuan ilk oğlumu eksik hissettiririm korkusu çok fazla. Sürekli bunu düşünüyorum. Gerçi bu her yaşta oluyor diyorlar, küçükken anlamıyor büyüyüp gidiyor diyenler de oluyor. Bilemiyorum herkesin şartları farkları ya. Yapan yapıyor peşpeşe😂