4.5 yaşında oğlum kendi başıma oyun kurayım da oynayayım demiyor.
Bi ara bıraktım belki dedim canı sıkılınca bir şeyler bulur kendiliğinden oynar yok olmuyor.
Ben oyun kuruyorum mutlaka bir şey beğenmiyor sinirleniyor elindekini atıyor yada direkt oyunu bırakıyor.
Örneğin otobant aldım Tv ünitesine yol yaptım arabalar küçük ağaçlar falan koydum. İki üç araba sürdü sonra dağıttı. Topluyorum düzenliyorum ben oynamam deyip tekrar dağıtıyor.
Ne önerirsiniz?