cakebabe ay yeni gördüm doğru mu bu eskiden seçim yaparak başvuru yapılıyordu şimdi hiç oda sayısı belirtilmediği için araştırmamıştım
Yusufahlas cakebabe bunu ben de merak ediyorum evli olup genç kategorisine başvuru yapanlara 1+1 mi çıkar acaba
cakebabe oylesinebiri__ Yusufahlas chatgptye sordum o direk genç kategorisi için söyledi değiştiremiyoruz da dimi bunu mesela “diğer” diye bi seçenek daha vardı
ceren0660 oylesinebiri__ eşim 28 ben 22 yaşındayım 1 oğlumuz var 21 aylık umarım çıkar çıkarsada kurban olduğum Allah’ım 2+1 nasip eder inşallah 1+1 nasıl sığarız bilmiyorum:(
oylesinebiri__ ceren0660 işte bilmiyorum 1+1 çıkarsa da dua ederim sanki kirada olmak zor birde bu kadar umutlanip küçük ev çıkması da kötü olur hayırlısı neyse o olsun
ceren0660 simseklivekalpli evet küçük ama napalımki mecburuz yani yıllarca kira vermektense minicik huzur dolu bir ev istiyorum artık