Bebeğim 13 haftalık zaten hep ağlayan bir bebekti bu hafta şiddet iyice arttı dünden beri hiç hiç susmuyor yırtılırcasına ağlıyor bütün gün sabah 9.30dan beri toplasam yarım saat uyumadı eskiden kucağımda uyurdu onda da uyumuyor artık atak 12. Haftada değil miydi bitti diye sevinirken halimiz hepten beter oldu