Hanımlar o kadar şey bilmek çok bilmek herşeye erişebilir olmak çok da iyi bişey değilmiş anne olduktan sonra bunu anladım çünkü her harekette sıkıntı aramak beni yordu oğlum 17 aylık nene dede baba dışında birşey demiyor göz teması var bazen de dalıyor hep bakmıyor yuvarlak sehpanın etrafında dönüp ellerini sürtüyor birbirine herşeyi arabaymış gibi sürüyor ses çıkarıyor araba sesi gibi bunlar oyun mu Otizim belirtisimi bilemiyorum komut alıyor kapıyı kapat deyince kumandayı getiriyor topu falan ekran bakıyor ama aşırı değil umarım açıklayıcı olmuştur