firstmama momqueenn ay hayırr fosur fosur horul horul kükreye kükreye uyuyor ben de forumda takılıyorum😂 Alttaki yarın ne pişirsem bıktık bu yemek derdinden diye düşünüyor
hazucak firstmama hayırr kasım indirimleriyle ilgili bilgi almaya gelmiştim 😅 Aşağıdaki anne bebeği yeni uyutmuş hemen uyusam telaşesinde tekrar uyanır mı korkusuyla burada takılıyor 😅
canan6668 hazucak hayır bebekler büyük şükür uyanmaz ama ben sabah uyanamayip hâlâ akillanmayan biri olarak hâlâ telefonda geziniyorum 😅😅😅😅 Veeee bence aşağıdaki anne de benim gibi aynı şeyi yapıyor 😅
pinar1905 aptallarsizii hayır 😆 öğlen 12 ye kadar uyuyorum Alttaki anne pazar günü gezmeye gidecek eşiyle
ikiaslanannesi Pamukhanim_ evet çok şükür ikiside halen uyuyor bende banyo yapacağım 🥰🌸 Alttaki anne bugun yemege davetli
Duyulurum ikiaslanannesi hayır ✍🏻 bin yıldır böyle bir şey yaşamadım 😅 Alttaki annenin evinde canlı çiçek var 🌷