asii71 almila4 o aylarda genelde 3 saatte bir emziriyordum ama çoğunlukla kendi isteğiyle emiyordu bazen saat başı bazen 2 saatte bir acıkınca aranıyordu zaten
almila4 asii71 anladım bende 2 saatte bir vermeye çalışıyorum ama bazen daha sık da emmek istiyor bi buraya da sormak istedim o yüzden 🙏🏻