bkrsnglll Oğlum 4.5 aylık 1.ayından beri değerleri bu şekilde Hematoloji de takipli aynı durumu yaşayan var mı ?
beginnerrmomm bkrsnglll hematoloji ne dedi ve me yaptılar tetkik olarak bizide yönlendirdiler korkuyorum
kurkmantolumadonnaa Nötrofilleri mi düşük yani? Öyleyse bildiğim kadarıyla bağışıklık zayıflığından kaynaklanıyo. Benim oğlumda o aylarda olmuştu çok korkmuştum. Takip edildi yükseldi çok şükür Probiyotik veriyolar ekstra olarak