ikitosbikannesi Merhabalar Aranızda karacanın kablosuz dikey süpürgesini ve elektrikli süpürgesini kullanan var mı ? Çekiş gücü nasıl tavsiye eder misiniz? Philips kullanıyordum oğlum düşürünce baya parçalandı artık eskisi gibi olmazmış tamir edilse bile .
annevebebegiii__ ikitosbikannesi karaca kahve makinası aldım memnun değilim servise yolladım yaptırlar yine aynı bence Karaca yerine başka marka alın bende Fakir var ben memnunum
egelibiranne ikitosbikannesi karacanın kablolu olanını kullanıyorum aşırı memnunum. Şarjlı süpürgelerine aklım kayıyor ama dolap uygulamasında hep ondan satışta 😁 bence memnun olsalar o kadar satılmazdı. Karacadan tek memnun kaldığım ürün süpürgesi oldu, aldığım çaycı kaç defa tamire gitti geldi en sonunda yollamaktan yoruldum dolapta kırık duruyor
forumgurmesi Karaca’nın elektroniğinden uzak dur bence bebeğim, nihayetinde züccaciye markası. Kablosuz uygun fiyatlı olsun dersen onvo ve kiwi markasına bakabilirsin yorumları baya iyiydi.
ikitosbikannesi forumgurmesi teşekkür ederim canım 🙏🏻 aslında Philips çok iyiydi yenide almıştık ama servisi tekrar yaptırmayın ücreti çok fazla ve bir daha eskisi gibi olmaz dedi.Çocuklardn ne kadar sakınsamda sürekli süpürgeye gidiyorlar çok meraklılar. Bizde uygun birşey alalım Şimdilik dedik
nilikonunannesii ikitosbikannesi imkanı olan Karaca hiçbir şey almasın bir süre sonra insanın elinde kalıyor. Ne aldıysam hepsi bozuldu ya da arıza verdi.
Liya01 ikitosbikannesi canım merhaba benimde philips elektrik süpürgem bozuldu motorunda sıkıntı çıktı bende 2. Bi süpürge aldım şuan için karacanın vantuz kablolu süpürgesine bak derim 3.800 gibi bir fiyata aldım 10 gündür kullanıyorum gayeeet güzel çekişi tertemiz yapıyor ben memnun kaldım o fiyata gayet güzek
ikitosbikannesi Liya01 Merhaba canım. Maalesef bizede tamiratı için 12 bin dediler ve yapılsada eskisi gibi olmazmış. Çok teşekkür ederim bakayım ☺️