Oğlum doğduğundan beri sürekli acilde buluyoruz kendimizi. Sebep gaz sancısı 🙄 ilk çocugum süt alerjisi oldugu icin bu oglumda da diyet yapıyorum ama bir fayda göremedim. Aynı sorunları yaşayanlar var mı nasıl çözüm buldunuz. Şuan sadece alerji bölümü takipliyiz gastro bölümüne 10 gün sonraya randevu bulabildim. Ama çocugum 1 haftadır çok kötü 2 gece de bir acildeyiz