Bebeğim 5 aylık olacak ben doğduğundan beri sadece uykuya geçişlerde veriyorum öyle her ağladığında ağzına emzik tıkıştırmıyorum o yüzden emzik bağımlısı değil. Şu an uykuya geçişlerde verdiğim için çok büyük kolaylık oluyor uyuturken çok zorlanmıyorum emzik verince uykuya geçeceğini anlıyor hemen gözleri gidiyor ☺️