GamzeAkova Mrb hamilelikte plesanta asagida oldugu icin erken dogum yapan oldu mu? Lutfen yazın hem duaniza hem tecrubelerinize ihtiyacim var.
Deletedmom238 GamzeAkova kaç aylık hamilesiniz benim de öyleydi ama sonra düzeldi zamanında oldu doğumum
GamzeAkova Deletedmom238 ben degil kardesim suan 6 aylik kasilmalardan dolayi hastaneye yatırdılar. Sizdede olmus muydu
Deletedmom238 GamzeAkova evet bende de tam o ayda olmuştu kanamam bile oldu baya dedim kesin gitti yavrum ama çok şükür şimdi 4 aylık olduk hap kullanır yada iğneleri var onlarla geçer inşallah korkmayın stres yaparsa daha kötü olur Allah yar ve yardımcısı olsun inşallah 🤲
Gizemnehir Ben 36. haftada doğum yaptım hemde çok kötü bi şekilde gece uyanıp aşırı kanamayla hastane gidip acil sezeryana alındım stresten çok uzak durması gerek benim mümkün olmadı malesef stres çok tetikliyor
Gizemnehir GamzeAkova şükür sağlıklı bebeğim 2 gün kadar yoğun bakımda kaldı ama atlattık stres yapmayın ..