9 aylık bebek, idrarda 7-8 lokosit var. 2-3ken antibiotik kullandik, azalacagina artti.
Yeniden tedavi mi, acil sunnet mi?
Pazartesi direkt olarak cocuk cerrahina mi gitmeliyim, normal cocuk doktoruna mi?
Bu sekilde sunnet sorun oluyor mu bilen var mi?