Merhaba kızlar 1 ay önce spiral taktırdım 20 gün sonra kontrole gelmemi istedi doktor. Bugün gittiğimde yerinde olmadığını kaydığını söyledi. Çıkarmadı veya yerine yerleştirmedi . regl döneminde mi olmam gerekiyor takıp çıkarmada? Korkuyorum bu şekilde rahim ağzına yada rahime zarar verir mi? Cinsel ilişkide ağrı okurmu? Takılan rial bakırdı. Ağır kaldırdım ondan olabilirmi? Napacagımı bilmiyorum rica ediyorum yaşayanlar yazabilirmi teşekkürler