Oğlum 16 aylık doktor mamayı kes dedi kestik devam sütüne gectık diş sürecinde bide butun dişleri cıkardı azılar dahıl akşam 6 gbı yemek yıyoruz 8.30 da yatıyor 220ml süt içiyor ıcmeden asla yatmaz ya cok yıcek tok olcak anca bide gece 1 gibi beslenıyor 1 biberon aventın olandan süt alerjısı var su ıle acarak verıyorum buarada. Bıde sabaha karsı 4 gibi beslenıyor vermeyınce ya uyanıyor ya sokranıyor napıcam nasıl bıraktırcam bıde meme emıyor esım bıraktır dıyo diş yapısı one gıdıyor dıyor ama diş dönemınde oldugu ıcn bıraktıramıyorm gunduz elınden alyorm yatarken veryorm sdce meme yerrıne parmak emyo busefer oda alıskanlık olur dıye korkyorm nasıl yol izlemelıyım var mı önerisi olan