emanetanneleri tam hatırlamıyorum ama hastalığım sebebiyle antibiyotik kullanmam gerekti, ilaçlarım bitince değerlerim normale döndü mü diye kontrol için gittiğimde sıvı birikintiside gitmişti. Ortalama 2-3 hafta çektim ben bunu. Yani hem hastalık hem karın bölgemde şiddetli ağrılarım vardı. Bu hastalıklar sebebi ile neredeyse hergün doktora gittim geldim, biri su birikintisi var dedi, biri yok dedi, biri kabızlık dedi. Birikinti diyen doktor doğru demişti çünkü sonrasında ara ara akıntım geldi. 40ım bittikten sonra bile akıntım geldi hatta. Size ilaç vermişlerdir muhtemelen, hem ilaçlar hemde lohusa kanaması ile düzelecektir inşallah. Bol bol yürüyüş yap ki aksın gitsin inşallah