Elfsrkn Çocuğun ikinci ay aşısı apse yaptı kolunda banyo da birazcık aktı 😭😭 doktoru aradım cevap vermedi bilgisi olan var mı
Fatmanurozgr Elfsrkn bnde böyle Bi post actm Bakablrsn hatta onda bsy yok norml kesnlkle müdahale etme kendi kendine kuruycak
Celestial Elfsrkn verem aşısı kızarıp şişmesi normal müdahale etme dediler, hatta izinin kalması aşının tuttuğunu gösterirmiş.
Mervey91 Elfsrkn bizde olmadı ama sağlık ocağın aşıyı yapan kadın şişebilir normal demişti. Korkma bence
uyanik_ikra06 Elfsrkn normal iltihabı akıyor böyle yeşilimsi gibi. Kuruyo tekrar akiyo bizim şuan kurudu ama kıpkırmızı aşı yeri 5 ayligiz . 4. Ayımızda iltihabı akmisti