İki buçuk yaşında ve bir yaşında iki kızım var. Büyük kızımla tek başındayken çok iyiyiz dışarı çıksak beni üzmez sakindir vs vs ama kardeşiyle olduğu zaman gerçekten tahammül edemiyorum . Küçük kızım haliyle merak döneminde ablasının elinde ne varsa merak ediyor ona doğru geliyor . Büyük kızım hiçbir şeyini paylaşmıyor yani kardeşinin yatağına oturmasını bile kıskanıyor. Yanına yaklaştığı zaman ittiriyor ağlatıyor bazen vuruyor. Az önce küçük benim yanımdaydı ablasının olduğu odaya gitti ağladı gittim bir şey demedim sonra mutfağa geldim tekrar yine ağlattı 3. Kere çocuk benim yanıma geldi içeri gitti daha kapidayken ittirmis artık sinirim tepeme çıktı yatak odasında yatıyorsun ve çıkmıyorsun dedim kapısını kapattım zaten uykusu vardı uyumuş. Kıskandırmışsın diyebilirsiniz ama dikkat etmeye çalışıyorum çoğu zaman küçüğü babasına bırakıp onunla dışarı çıkarım onunla oyun oynarim. İlla ki ona da sarılıyorum ona da . Bilmiyorum ya sinirlerim yiprandi gerçekten hiç acımıyor ittiriveriyor çocuğu kafasının üstüne . Artık çocuk psikiyatrisiye götürmek istiyorum