Oğlum 18 aylık, 07:00 civarı uyandı, formül mamasını içti. 09:30 civarı haşlanmış yumurta, peynir, muz, tahin pekmez, 2 organik bebek bisküvisi yedi, yanında bir bardak süt içti, en sevdiği kahvaltı tipi 😂 Ara öğününü 12:00 civarı yoğurdun içine ceviz, badem, kaju, fındık rendeledim onu yedi, 14:30da kapya biberli, soğanlı, salçalı, kıymalı, tereyağlı, patlıcanlı bulgur pilavı yedi yoğurtla birlikte. Akşam da somon balığı yiyecek yanında havuç, patates ile birlikte, sonra uyumadan mamasını içip uyuyacak 🥹