betul97_ Pazar günü gezerken indirimde gördük ve aldık herkes çok memnun toz derdi bitti vs. İnşallah çekme olmaz da eşimin diline düşmem 😅😅 Şimdi bunlar üst üste koydum iyi hoş oldu da deterjanları nereye koyacağım.
emirefemom betul97_ Çamaşır odası mı orası öyleyse yanına bir raf alıp koyulabilir ben öyle yaptım . Bu arada hayırlı olsun asla pişman olunacak bir şey değil bence aşırı kolaylık sağlıyor insana
bisenakillisinzaten betul97_ hayırlı olsun. Deterjanlar içinde sürgülü düzenleyiciler var ya onlardan alırsanız tam oldukları yere sığar gibi
alpaslanmom_ betul97_ bebek kıyafetlerinde çekme yapıyor ama bizim kıyafetlerde yaşamadım aynısını kullanıyorum
betul97_ emirefemom Merdiven altı canım burası evim dubleks makineyi banyoya koymak istemedim hem yer kaplamasın hem paslanmasın diye. Nasıl bir raf diyorsunuz görsel paylaşır mısın?
emirefemom betul97_ Şöyle bir şey benimkisi hem fazla yer kaplamıyor hem yeteri kadar deterjan kutusu vs alıyor
betul97_ alpaslanmom_ Çalışan bayana sordum narin programda kurutabilirsin demişti. Hangi programda kullanmıştın çekerse üzülürüm
betul97_ princessmom_ Umarım çalışan bayan gelen servisteki adam da kalın şeylerle ince şeyleri aynı anda kurutma dedi. Havluları özellikle eşyalarla atma havlu kalın olduğu için hemen kurumaz ince eşyalar da kurur çeker dedi. Sensör varmış içinde sanırım ona göre kurutuyormuş
ayisit betul97_ hayırlı olsun ben de serie 6 kullanıyorum, kazaklar çekiyor onun dışında her şeyi atıyorum sıkıntı yaşamadım ancak pamuklu programda hepsi çekiyor mixte kurutuyorum her şeyi ben.
betul97_ Meri-Mel Öyle umuyorum herkes en çok evdeki tozu azalttığı için memnun bende bıktım tozdan umarım azaltır
alpaslanmom_ betul97_ pamuklu denedim olmadı günlük denedim olmadı bir türlü ayarını bulamadım bende :(
princessmom_ betul97_ evet canım doğru ayarlarsın yaa zaten yıkanırken de dereceleri farklı oluyor aynı anda atmıyoruz kii işte söylemeleri de iyi olmuş tabi..
betul97_ alpaslanmom_ Pamukluları beyaz eşyalarda kullanabilirsin dedi bebek eşyaları içinde narin dedi ,kot pantolonlar için spor giyim, siyahlar için sentetik dedi ama bilemiyorum