Selamlar herkese yenidoğan dönemi bir yaş falan bunların hiç bir zorluğı yokmuş ama şu 2.5 yaş 3 yakın zamanları artık çıldırıcak duruma geliyorum olur olmadım herşeye ağlama kendini yerlere atma asla söz dinlememe inat hepsi bir anda geldi öğlen uykusu zaten bahsetmek bile istemiyorum uyutmak için çabam saatler sürüyor 27 aylık kızım artık bunalıma giriyorum sürekli benim üstümde sürekli koltuklar boş ama benim üstümde oyuncak oynamayı sevmiyor ekran sevmiyor dışarda zaten rezillik paçadan akıyor ne yapucam bilmiyorum çok bunaldım sizde durumlar nasıl 😭😭