Merhaba, önümüzdeki ay oğlum 3 yaşını bitirecek. 2 ay önce yazlıktayken tuvalet eğitimi vermeyi denedim. Ama hiç bir şekilde lazımlık ya da klozete yapmak istemedi. 2 gün boyunca bir kere bile söylemeyi bırakın hiç bişey yokmuş gibi altına yapmaya devam etti. Bende daha erken deyip bezledim. 1 hafta önce yeni aldığım lazımlık gelince heveslendi oturmak istedi. Öyle olunca bende bezini çıkardım ve tekrar eğitim vermeye başladım. Bugün 1 hafta oluyor ve bir arpa boyu ilerleme kat edemedik. Konuyla alakalı kitaplar okudum, videolar seyrettirdim, sürekli konuşuyor anlatıyorum. Ama hiç bir şekilde söylemiyor. Çişini de kakasını da altına yapmaya devam ediyor. Yaptığı tek şey çişini ya da kakasını yaparken “şuanda tuvaletimi yapıyorum.” demek. Ama o sırada zaten çoktab yapmış oluyor. Evin içinde sürekli çiş kaka temizlemekten psikolojim bozuldu. Sürekli çamaşır yıkamaktan… dışarıya da çıkamıyorum dışarda yapar diye. Çok bunaldım. Zamanı değil mi acaba yine? Yaşı da çok küçük değil. Şimdi vazgeçersem bu sefer 3. Denemede daha çok direnç gösterir sanki. Ne yapmamı önerirsiniz?