Kızım neredeysen 8 aylık olacak 1 buçuk aydır Tortikolis teşhisi var ama bu süreç içerisinde egzersiz yaptırmama asla izin vermiyor. Ağlıyor bu seferde kasıldığı için yapmıyorum bırakıyorum daha zararlı olur diye. Hep tam tersi yönünden sesleniyoruz kitap okuyoruz oyuncaklara bakıyoruz. Bunlar yeterli olur mu bilmiyorum. Aralık ayının 1 inde kontrolümüz var düzelme olmazsa kendimi çok suçlayacağım biliyorum gerçi şuanda da suçluyorum. Daha kolay onu ağlatmadan incitmeden nasıl yaparım bu egzersizleri. Kucağımda yan yatırıyorum şarkılar söylüyorum yok öyle de durmuyor. Bilgili anneler yardımcı olur musunuz?