tugcenil Bebeğimin odasını artık ayırmak istiyorum 11 aylık olucak ama diğer odada büyük bir akvaryum var ve çok kararsız kaldım, tehlikesinden değilde nem su olayından dolayı... dr mı sorsam komik olur mu acaba 🙊 var mı tecrübesi olann 🤔
Ikrazumra19 tugcenil akvaryum sesi cpk rahatsiz edici ya kayinvalidem de vsr gittigimde mecbur orda kaliyoruz sinirlerim bozuluyor
Annesininpogacayanagi tugcenil sırf akvaryum sesinden dolayı fanus balığı aldım beta. Oda bi sıkıntı yaratmıyo salonda.
tugcenil Ikrazumra19 bizimkinin sesi yok öyle filtre sesi vs ışığıda var gece lambası gibi bile kullanılır yani kocaman ama nem yada başka bi sıkıntı olmaz dimi ya 🤔
Miraa80 tugcenil canım yaz Google a sonra doktora sor fazla nem de iyi değil bakteri ve mantar üretir diye biliyorum yok mu başka odan oraya koyma kafan da rahat olur en azından