Kızlar merhaba 6 aylık kız bebeğim var. Babasına karşı aşırı ilgili bana da bi o kadar ilgisiz. Aynı ortamda babası varken asla bana bakmaz ilgilenmez hatta eşim yokken de öyle. Karşısında kırk takla atsam da konuşsam da benimle ilgilenmiyor bakmıyor gülmüyor. Dışarıda ki insanlara bile daha çok tepki veriyor . Çok üzülüyorum ne yapacağımı şaşırdım kaldım . Benimle aynı durumu yaşayan var mı yada bana neden böyle yaptığı ile ilgili bi fikri olan varsa lütfen yazsın. Üzüntüden ağlıyorum sürekli