Herkese merhaba. Oğlum 10 aylık oldu ve ben dün işe başladım. Oğluma annem bakıyor. Anne sütünü ısıtıp biberona koyuyor ama içiremiyor. Meme arıyor diye düşünüyorum. Comotomo ve we Baby biberon denedik. Bugün Philips biberon aldım umarım bunu kabul eder. Bu durumu yaşayan var mı nasıl bir çözüm buldunuz acil yardıma ihtiyacım var