bebegim 8 aylık park beşikten düştü park beşikle düştüğü yerin yanında boy aynası var agladı biraz gülüyor oynuyor yürümeye çalışıp emekliyor bıngıldagın alt tarafını alnını vurdu ben wcdeyken onu beşiğine bırakmıstım ordan nasıl düştü bilmiyorum zıplamış olmalı daha önce böyle yapmıyordu çığlık duyunca hemen odaya koştum baktım oyuncagınla beraber düşmüş başını aynaya carptı sanırım keyfi yerinde başka neye dikkat etmem gerek az önce uyuttum 2 saat geçti aradan uyku saati geldiği için mızmızlandı doktora götürmeli miyim 2 gün sonrasına beyin ve sinir cerrahisine randevumız vardı zaten 2 gün takip etsem her şey yolundaysa bekliyim mi uzuvlarında bir sıkıntı yok bungıldagın oldugu kısım çok az bombe ki normalde de öyle bıngıldak açık oldugundan