surprizbebe Evet ayına göre oyun oynaması gerekiyor, destekli oturtup biraz hoşlandığı kitapları oyuncakları verip konuşuyorum ama yok ayağa kalkmam yeterli ağlaması için ,işte ev dubleks olunca ana kucağını götür bebeği götür çok zor halim kalmıyor bişeyler atıştırırken de kucağımda oluyor,örümcekte kullanmak istemiyorum çevremde örneği olduğu için umarım zamanla azalır