17 aylık erkek. Huyu suyu değişti, değişecek tabi normal, büyüyor sonuçta ama nasıl başa çıkacağımı bilmiyorum. Uyku düzeni de değişti. Bu sabah 05:30′ta uyandı. Saat şu an öğlen 12 ve hala ayakta. Bi rahatsızlığı yok yani anlıyorum artık. Takıyo bişeye ille de konsolun üstüne çıkıcam, kucağa düştü bi de e dana gibi oldu bel kol kalmadı bende. Oyalansın diye bişey veriyorum eline fırlatıp ağlıyo, sakince niye agliyosun bebeğim diyorum dokunuyorum daha da ağlıyo, tepkisiz kalıyorum yine ağlıyo yerlere atıyo kendini.aradan on dakika geçiyo kısa süreli bişeyle oyalanıyo sonra yine ağlayıp herşeyi fırlatıyo . bu sabah öyle erken uyanınca öğlene doğru dışarı çıkardım enerji atsın diye dolaştı yürüdü şimdi eve girdik biraz sakin ama yoruldum bu ağlama krizleriyle nasıl başa çıkacağımı bilmiyorum sizinkiler de böyle mi ne yapıyosunuz nasıl sakinleştiriyosunuz😥