V15 süpürge kendi kendine durduğu için arıza kaydı oluşturdum. 1 sene önce de aynısı olmuştu yeni cihaz gönderdiler. Şimdi de aynı problemi tekrarlayınca biraz araştırdım kronik bir sorunmuş. Müşteri temsilcisine söylediğimde bana biraz sizin de kullanımınızla alakalı gibi şeyler söyledi. İyi de biz bu makinanın temizliğini yapıyoruz , uyarı vermeden filtreyi temizliyoruz daha ne yapalım yani.. acaba tüketici hatası diyip yeni motor mu aldıracaklar diye düşünmedim değil. Başına gelen var mı ?