momas
Bizim oda ısısı 19 ve 20 derece arasinda gidip geliyor .
1,6 tog içine uzun kollu zıbın giydirdim ama gece kontrol edince oğlumu sırtı ve göğüs kısmı soguktu.Burnu soguktu acaba ben mi yanlış giydiriyorum anlamadım ki.Oglum 10 aylık LCW dan aldım ilk defa giydirdim .LCW tablosuna göre giydirdim ama usumustu.Sizce neyden olabilir.Van da yaşıyorum soğuk burasi