Bu gece bebeğim zor uyudu sürekli uyandı ben uyku bölünmesi olmasın diye çiş yaparsa bezini değiştirmiyorum her sabah 9 buçukta falan uyanıyoruz bu sabah o kadar uykuluyum ki yine mızmızlanıp sağa sola dönüyor ama uyuyordu ön buçukta bi uyandım uyanmış beni bekliyor çeşidi üstünden çıkmış kaka yapmış 🥺 ama her şeye rağmen bana gülümsüyordu daha erken kalkmalı onunla ilgilenmeliydim diye vicdan azabı çekiyorum