snmyrmg Kızlar kurban olayım çocuklarınız ne kadar uyuyor nasıl uyuyor kafayı yemek üzereyim 30 dk uyuyor geri uyanıyor 2 saat sonra anca esnemeye başlıyor kendi uyusun istiyorum ama yok eşim de zorla uyutuyorsun bırak diyor bırakınca da durmuyor
doublemamaa snmyrmg aynı durumdayız. Maalesef 4.ay atağı nerdeyse 1 ay sürecek. O yüzden şu an pek takmıyorum geçecek illa ki iyi yandan bakalım beyinleri hızla geliştiği için yeni beceriler kazanıyor minikler, sadece güven ve sevgimizi vermeliyiz bu dönemde💖
kader_14 snmyrmg 2.3 saat uyanık uyutuyorum diyorum ki kesin 3saat kesintisiz uyur kızım bir süpriz yapıp 15 dk uyup uyanıyor aynı döngü de devam ediyoruz yalnız değilsiniz . 4 ay atağı diyorlar büyüdükçe düzelirler inşallah
elifimmm123 snmyrmg aynı durumdayiz canim ne eksik ne fazla uyku var ama uyumuyor durmuyordu krize giriyor zorla uyutuyorum uyutmam iki saat uyuması 20 dakika benimde üç buçuk aylık biz üç aydan beridir boyleyiz
nesemom snmyrmg oğlum 3.5 aylıkken 1.5 saat aralıklarla uyuyordu zaten gözünü ovuşturmaya esnemeye başlıyordu uyutmaya çalıştığım zaman direnirse ve ağlarsa biraz bekleyip kucağıma alıp sakinleştiriyordum ama dalana kadar uyku aralığı 2 saat oluyordu tabi sizde uyku belirtilerini göz ovuşturmasını falan yakalarsanız uyutun 3.5 aylık bebek kendi kendine uyuyamaz zaten yenidoğan değil artık bende chatgpt ile düzenlemiştim bi ara
hellow Atak döneminde olmasan sabah ve öğlen uzun uyku kısa uykularla beraber sonra gece uykusu zaten chat cpt yazsan anliycan
patilikiz 3ay 19günlüğüz bizde. Gündüzleri kısa sürüyor ben yanında yatarsam uyuyor 40dk yakın. Gece 9 en geç 10da uyumuş oluyor sabah 7-8e kadar. Tabi besleme yapıyorum gece 2-3 sefer.
berivann0 patilikiz benim oğlumda 3 ay 4 gün gece 11 den sonra sabah 6 ya kadar uyanmıyor beslemek için uyandırmam lazım mı yoksa kendi kalkmıyor
berivann0 snmyrmg bizmde gündüz uykusu öyle fazla uyumuyor tam uyanacak gibi beyaz gürültü açıyorum tekrar uyuyor
patilikiz berivann0 keşke benimkide uyanmasa sabaha kadar. Ama alıştı böyle işte. Doktorlar 8 saate kadar kesintisiz uyuyabilir diyorlar.
berivann0 patilikiz patilikiz evet benimki de gündüz uykusu yok hep mizmiz ama gece uyuyor acıkınca hemen besleyip tekrar uyuyor