Allahım kaç gündür çok kafama takıyorum otizmi. 14 aylık oğlum parmak ucunda yürüyor. Başka belirtisi yok. Arada bir ellerini de sallıyor heyecanlanınca veya istemediği bir şey olunca. Onun haricinde göz teması, isme dönme, iletişim, oyuncak oynama vs hepsi var başka bir belirtisi yok diye kendimi rahatlatıyordum ki şu videoyu gördüm;
Çocuk koltuğa sırtını dayayıp böyle yatar gibi yapıyor ya onu oğlum da yapar bazen güler bir de bunu yapınca. Veya kafasını yere koyup dört ayak üstünde durmayı filan. Öyle anlık şekilde yapıyor sürekli değil ama iki belirti derken dörde mi çıktı şimdi off.
Çocuk gelişimi uzmanına götürdüm. Bilişsel olarak ayından çok önde ama bu da pek iyi bir şey değil sonraki ay kontrole gelin dedi sadece.