Kubranuremre bende koruda doğum yaptım nerdeyse 2 buçuk yıl önce 15 bine doğum paketinin içinde bi tek detaylı ultrason yoktu geri herşey dahildi. Doğuma kadar çok memnundum takipli olduğum doktor 25. Haftamda bi anda hastaneden ayrılmasına rağmen Ayşegül alkılınc hocaya geçtim doktordan memnunum fakat doğum katına sadece 2 tane hemşire vermişlerdi ve onlarda yeni mezun iki kız nereye yetişeceklerini bilmiyor o konuda hiç memnun kalmadım hastaneden şuan nasıldır bilmiyorum ve Ayşegül hocada hastaneden ayrılıp kliniğini açtı diye biliyorum :) medicana hastanesi güzel orayı da araştırmanı tavsiye ederim.