rhal 20 gün önce doğum yaptım 3 gündür memeli hemoroidden kıvranıyorum tuvalette ağlıyorum artık. Bunu yaşayıp bi çözüm bulan var mı
mgkurt rhal evet doğumdan hemen sonra yazılmış olması gerekiyordu, emziriyorsan bile kullanabilirsin hemen al kullan
ekimim rhal duphalac çok iyi bi ilaç ben doğumdan sonra kullandım kakayı ishal gibi yapıyor kolay olsun ıkınma olmasın dikişler zarar görmesin diye almanızı tavsiye ederim hemen de etki ediyor geçmiş olsun umarım geçer